Rendszerfelügyelet esetén szakembereink első lépésben felmérik az Ön telephelyén lévő eszközöket és igényeket. Ezek után készítünk az Ön számára leginkább megfelelőbb egyedi szerződést, ami az alábbi szolgáltatásokat tartalmazhatja:

  • a hiba bejelentésétől számított szerződés szerint vállalt időn belüli megjelenést,
  • a gépek műszaki javítását és karbantartását valamint az ezekhez kapcsolódó munkadíjat és anyagokat,  valamint a kiszállási díjakat,
  • szükség esetén a javítandó eszközök szervizbe történő szállítását, és javítás utáni, ismételt üzembe helyezését,
  • az eszközök évente egyszeri állapotellenőrzését (szoftver/hardver) és karbantartását,
  • az üzemeltetési szerződésben foglaltak szerint csere-eszközök biztosítását a javítás idejére,
  • a meghibásodott gépek vagy eszközök szoftver komponenseinek helyreállítását az eredeti működési állapot és környezet visszaállítását,
  • ha arra a megfelelő mentési eszközök és a mentett állományok rendelkezésre állnak a legutolsó használható adatállomány helyreállítását,
  • évente egyszer szoftver felülvizsgálat elvégzését és szükség esetén a szoftver eszközök optimális működési körülményeinek helyreállítását,
  • a rendszer egészére kiterjedő rendszerfelügyeletet beleértve ennek minden hardver és szoftver vonatkozását,
  • konzultációs lehetőséget a felhasználónál felmerülő számítástechnikai problémáinak megoldásában,
  • szaktanácsadást, a rendszer fejlesztésére az új technikák és technológiák bevezetésére,
  • igény esetén közreműködést az új rendszerek vagy rendszer elemek kialakításában és bevezetésében.

Kapcsolat

Tel: +36 1/453-4200 
Fax: +36 1/453-4202